Followers

Thursday, 3 July 2014

sahabat selamanya...

Bismillahirrahmanirrahim…


Assalamualaikum w.b.t…

Alhamdulillah, aku dipertemukan dengan sebuah persahabatan yang tak ternilai harganya. Kadang-kadang tu tak pernah pun anggap yang 2 makhluk Allah ni sebagai kawan, sebab dah rasa macam adik-beradik sendiri.

Rasanya dah banyak kali dah terkena, bila sesiapa yang jumpa cakap yang kami ni adik beradik. It’s funny. Nak kata kan muka kami ni sama..hmm..takde rasanya.

Gaduh? Hmm..it’s normal for us. Haha
Kalau gaduh pun kejap je dah bertegur
Kalau masam muka kejap je dah tersengih semula
Kalau marah kejap je dah bercuit

Kadang-kadang rasa pelik, makin gaduh tapi rasa makin rapat
segala masalah dah tiada dinding penghalang
memang kami akan share

Banyak dah benda yang kita dah lalui sama-sama.
Susah senang
Pahit manis
Getir bahagia

Pengalaman jumpa tok bomoh yang mengarut pun kami ada.
Tagline tok bomoh tu, “Nampak Kaabah tak?”
Kami akan gelak kalau teringat semula moment tu.
Semoga Tok bomoh & the geng menemui hidayah Allah.

Bukan mudah untuk padam kenangan tu semua. Walaupun kadang-kadang ada rasa pahit, tapi masih tersirat manis madunya.

Sayang dan sentiasa rindu kan korang, Najiha Mohd Saimi & Siti Anisha Samsudin J

Mungkin dulu mila tak pernah perasan apa hikmahnya,
Tapi sekarang alhamdulillah..
Rupa-rupanya terlalu banyak hikmah yang Allah telah aturkan sepanjang pertemuan kita,
Semoga ukhuwah yang dibina tidak terantai dengan kesibukan dunia,
Dan semoga ikatan yang terbina tidak putus hingga ke syurga,
Terima kasih untuk segalanya….



p/s: Entry ni untuk kamu berdua yang suka stalk blog mila, jangan gelak-gelak baca entry ni ye,,hahaha

8 comments:

  1. " ikatan iman yang paling kuat ialah Berkasih Sayang kerana ALLAH dan Marah kerana ALLAH..." maksud hadis( maaf saya lupa riwayat siapa).

    ReplyDelete
  2. wahhhh..tetiba rindu kat kawan...huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..tengok gambar dorang boleh mngubat kerinduan :p

      Delete
  3. Bw :)
    Salam singgah dari irra
    http://www.irrayyan.com
    Irra follow blog ni
    Selamat berpuasa ^^

    ReplyDelete

po

jom tengok-tengok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...