Followers

Wednesday, 14 November 2012

Setelah beberapa purnama lamanya...


Bulan puasa yang lepas mengidam nak makan nasi kerabu. Rasanya sebelum ni pernah nampak kat bazar Kluang jual nasi kerabu. Sebab dah terpingin sangat so, mintak tolonglah akak belikan. Huh..bukan bersemangat lagi tunggu waktu berbuka. Tapi, tup..tup..akak balik cakap takde pun jual. Hmmm…hampa nya. Rasa sedih sangat-sangat masa tu.. nak nasi kerabuuu =(

Masa tu pulak cuti sem, kalau kat UTM dah lama dah pergi kat pasar malam Taman Teratai belakang UTM tu. Kalau tak pun pergi kafe Kolej 9. So, mengitung hari pulak bila nak balik UTM ni. 

Tapi bila dah sampai UTM sibuk memanjang lah pulak dengan rowing. So, terlupa lah sekejap pasal nasi kerabu tu. Bila dah teringat takde transport pulak. Gigit jari jelah.

Disebabkan dah sangat..sangat..sangat….nak makan, sebelum balik Kluang untuk cuti mid sem ni miLa lunaskan dulu hasrat di hati yang dah tertangguh setelah beberapa purnama lamanya. Tak kesah dah walaupun terpaksa merengek dengan 2 orang cikgu garang. (Cikgu Nisha n cikgu jiha)Hehe..

So, dapatlah……

                                                      RM4.50

Walaupun tak sesedap selalu tapi alhamdulillah dapat juga merasa akhirnya..hehhe


1 comment:

po

jom tengok-tengok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...