Powered By Blogger

Followers

Sunday 4 March 2012

ceritera cinta..kisah hati..

Assalamualaikum semua..lama tak share cerita ngan korang..hihi..sebut pasal cinta je mesti semua orang excited nak dengar kan?nanti2 mila cerita ye..

apa agaknya kita rasa bila berjauhan dengan orang yang kita sayang ya?mesti sedih kan..mila pun pernah rasa perasaan ni,,haru je dunia jadinya..i hate luv story..dan sekarang,macam nak wujud i hate luv story part 2 je..huhu..

sape la agaknya orang yang mila  rindu tu ya?jeng3..xpe la,biar Allah je yang tahu..of kos la rindu family..kan3..rindu jugak kat kawan2..pendek kata rindu semua la termasuk la...........................haaaa!!jgn interpret bukan2 ye.. =)

CINTA DAN BENCI..kadang2 x tahu nak explain macam mana..nak kata benci,TAK BENCI pun..tp nak kata CINTA ke??heheheheh..mungkin..konfius dengan perasaan sendiri..macam mana ek nak terangkan..mila pun x faham..suka tu memang suka,tapi sukar mengharapkan sesuatu yang x pasti ni..jadi,REDHA je la dengan ketentuanNya =)

Apa2 pun, mila harapkan yang terbaik untuk insan tu dan semoga mila pun dapat yang terbaik. Amin ya Allah. Korang pun doakan mila ea, mila pun akan doakan korang yang terbaik. InshaAllah. Yela, untuk dapat yang terbaik, kita kena la jadi yang terbaik dulu kan? =)

2 comments:

  1. hahaha..crita cinta kau apsal lawak smcm..mcm someting je..

    ReplyDelete
  2. hahahha..entry ni bkn mila yg post..hacker tu terlalu.....aish...

    ReplyDelete

po

jom tengok-tengok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...