Followers

Wednesday, 22 May 2013

60-an la sangat...versi hari guru...



Bismillahirrahmanirrahim...

Ingat lagi entry ni, Oh..cikgu…  Lambat sangat update entry HARI GURU, kan..kan?? udah basiiiii......hehe. Tapi pada miLa, takkan pernah basi dalam ingatan. Kenangan pertama sambut hari guru yang tak bisa ku lupakannnn!!! miLa lambat update sebab mencari gambar. Tapi tak banyak pun jumpa… L so, mila upload mana yang ada jelah..

Baju?haha… Lepas update entry oh..cikgu.. tu miLa terus serang rumah akak, pinjam baju zaman anak daranya. Memang dah terdesaakk sangat.  Yelah..tema 60-an, miLa lahir pun 1991. Hehe..memang takde la bajunya. Dan selepas renovate. Tadaaa….haha..

baju kembang-kempis



menyorok~


Malu sesangat. Ok, first n last jadi SALOMA ber’pinggang kerengga’. Sebenarnya boleh je kalau nak pakai baju pelam (peplum). Tapi manalah mak cik ada. Ketinggalan zaman sangat......huhu

 Part persembahan? Hehe. Soryyyy ye anak-anak murid, cikgu ni memang out sikit bab-bab menari. Seperti yang dijangka, esoknya kat sekolah anak murid tak habis-habis mengusik...

“Fuyooo…cikgu miLa menari semalam”

Yang tak leh blah siap tiru gaya miLa menari lagi. Ohh…tidakkkkk! Cikgu malu L


from my students..


najwa latiff?? hehe..tak sama kan??


3 comments:

po

jom tengok-tengok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...