Followers

Friday, 8 March 2013

Entry tertunggak: Minggu kedua mengajar, kenangan dolu-dolu..



Bismillahirrahmanirrahim...

Minggu kedua yang banyak mengimbau memori silam. Banyak kenangan dolu-dolu berenang-renang di kepala.

Bila masuk bilik guru, teringat zaman dulu. miLa gi bilik guru hanya dengan satu matlamat, semata-mata nak sejukkan badan. (bilik guru ada air-cond) hehe

Bila lalu tangga kat blok B, teringat dulu-dulu miLa pernah terlanggar Mr. X..haha…terabur semua buku masa tu..hehe..tak sengaja okay!

Aish…sekarang kalau jalan, miLa akan senyum sorang-sorang jelah, semuanya mengingatkan zaman gadis hingusan..huhu

Tapi secara jujurnya susah untuk rasa diri miLa ni sekarang dah jadi cikgu! Terasa macam mila ni student je. Tulah..inilah akibatnya buat latihan mengajar kat sekolah sendiri..  :)

Satu kes yang miLa tak leh lupa! miLa terikut baca ‘ikrar pelajar’ masa perhimpunan. Nasib baik cikgu yang berdiri sebelah miLa tegur, 

“Eh, mila..ni ikrar pelajar. Cikgu tak payah angkat tangan.” 

Lepas tu baru perasan student yang berdiri kat baris depan semua nya dah senyum-senyum tengok miLa..haha... malu nyerrrrrrrr..... 

p/s: semoga dipermudahkan segalanya ~ aminnn....huhu

No comments:

Post a Comment

po

jom tengok-tengok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...