Followers

Wednesday, 19 September 2012

Jodoh maktab yang seterusnya...



Alhamdulillah..tak rugi rasanya join mereka reunion haritu. Hubungan dengan teman-teman yang lama pun semakin akrab. Tak sangka masih ramai juga pasangan yang berpacaran dari maktab dulu masih kekal ke hari ini. Kitorang gelar jodoh maktab namanya. haha..

Sabtu yang lepas, 16/9 seorang lagi selamat…



Saranghae...


Selamat ditunangkan… hehe..Tahniah Hanis dan Mira! Ingat lagi masa zaman Hanis meng’usha’ Mira. Malu-malu kucing si Mira tu dibuatnya. Kitorang sekelas sampai naik menyampah tengok muka Hanis. Makna taknya hari-hari datang kelas kitorang. Waktu prep ke, rehat ke..ada je muka si Hanis tu…

Tapi apa-apa pun miLa salute kat Hanis sebab dia lakukan semua tu lepas dia letak jawatan sebagai BWP (badan wakil pelajar). Oke! miLa doakan hubungan korang hingga ke jinjang pelamin dan yang penting sekali diberkati yang maha Esa. Aminn…..

p/s: Tapi kan..bila tengok kawan-kawan yang bertunang ke.. yang kahwin ke.. terfikir jugak “Dorang yang cepat ke atau aku yang lambat ni?” hehe..


No comments:

Post a Comment

po

jom tengok-tengok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...