Followers

Friday, 14 September 2012

Semester 6 tolak 1

Alhamdulillah..pejam celik pejam celik dah masuk semester 5. Nasib baik celik, kalau tak.. hmm.. Walaupun mati itu pasti, tapi yang pastinya miLa belum bersedia lagi. Insyaallah, harap-harap semester ni dipermudahkanlah segalanya.


First time ni duduk bilik single. Masa cuti hari itu, terfikir juga berani ke tak miLa ni nanti. Malam ni masuk malam yang ke-4, dan buat masa ni berjaya tidur sorang-sorang. Haha..Yelah..selama ni mana lah pernah duduk sorang-sorang. Tapi…yang pasti miLa tak keseorangan kat blok ni. Mekaseh Jiha n Nisha!


                                                               Ha...   La...   Sha....

Dan seperti biasa setiap kali naik semester baru, azam pun baru lah. Itulah..inilah.. Hmm..tetapkanlah azam ni ye miLa! No hangat-hangat tahi ayam.. =)

p/s: Anak buah masuk sambung belajar kat sini..malu lah pulak bila dia dengar dia cakap.. ‘Itulah mak cik aku’ Ohh..noooo! Beza umur kita 2 tahun je kot!




2 comments:

po

jom tengok-tengok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...