Powered By Blogger

Followers

Tuesday 19 March 2013

terlepas this moment !!



Bismillahirrahmanirrahim...

Ringkas, cepat dan padat! Okay…miLa akan cuba untuk mengupdate entry yang seRINGKAS dengan menggunakan masa yang CEPAT untuk menghasilkan entry yang PADAT! Haha…Rindu sangat-sangat nak post entry, tapi apakan daya……..

buku menunggu untuk ditanda & paper exam

Nampak tak? Student hari-hari hantar buku. Dengan kena prepare untuk mengajar lagi, buat lesson plan lagi. Itu tak termasuk aktiviti sekolah dan meeting cikgu. miLa memang balik dalam pukul 4-6! Hari-hari okay!! Ya Allah, bantulah miLa menghadapinya. Semoga terus kuat semangat dan ikhlas dalam melaksanakan semua amanah. Okay full stop!

Back to the topic! Tadi miLa sempat jaga budak kawad. Tiba-tiba menyesal…….Ya Allah……miLa terlepas moment ni masa sekolah dulu.  Kenapalah miLa tak tahu yang join kawad ni sangat menyeronokkan?? Penat tu memang lah….Tapi miLa rasa ada something pada kawad ni. Memang rugilah…. 

Walau apa-apa pun, semuanya dah terlepas. Nak menyesal pun tak baik sebab setiap perkara yang terjadi ada hikmah disebaliknya. Alhamdulillah…Allah bagi miLa peluang kedua, dapat merasa keseronokan kawad walaupun bukan berada dalam barisan tetapi menjadi pemerhati. Melihat telatah adik-adik yang mencuit hatiku...hehe

Terima kasih student kawad kaki team bomba STK yang sudi berkongsi kegembiraan awak semua pada saya. Saya sayang awak semua… J


kawad formasi


cun!


p/s: menunggu follower yang ke 333!

2 comments:

po

jom tengok-tengok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...