Followers

Monday, 30 July 2012

3..6..atau 9??? (part 1)



Setiap kali bila orang tanya berapa jumlah adik-beradik, mesti Mila akan blur-blur sekejap. Sebab tak tahu nak jawab berapa. Kadang-kadang jawab 3.. Kadang-kadang tu 6 atau 9. Macam sifir 3 pulak. Haha..

Sebab apa nak tahu? Sebab..pelik sedikit ceritanya… Kadang-kadang siap kena lukis carta lagi nak bagi orang mudah faham.


Carta Hatiku =)

Huhu..okay.. Mila akan try terangkan seringkas yang mungkin. Em…macam mana ek nak cerita. Dah dua tiga kali asyik main delete-delete je ni. Tak tahu nak ceritakan macam mana. Huhu..

Okay.. macam ni..  Ibu dan abah merupakan janda dan duda. Masing-masing ada 3 orang anak sebelum dorang kahwin. Ibu kematian suaminya dan abah kematian isterinya. Bila mereka kahwin dapatlah lagi 3! Antaranya Mila lah..

So........... 3 + 3 + 3 = 9!

2 comments:

po

jom tengok-tengok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...