Followers

Wednesday, 18 July 2012

akhirnya.....


Fiuhhhh....akhirnya dapat jugak mila habiskan tengok cerita 'Apocalypto'. Terjebak tengok cerita ni masa dalam bas. Uncle driver bas pasangkan. Masa tu otw dari Kluang nak balik UTM Skudai. Tapi sayangnya dapat tengok separuh je.



Jaguar Paw

Kalau dari 5 bintang, mila kasi 4 bintang. Dalam masa 2 jam 18 minit tengok cerita ni, tangan mila banyak di mata. haha.. Mengerikan. Tapi best! Setiap secene mendebarkan. 

Cuma yang tak berapa sedap mata memandang sebab pakaian dorang. Dorang memang bercawat je. Tapi alhamdulillah tiada scene sepertimana yang selalunya ada dalam setiap movie omputeh lain. Fahamkan maksud mila? huhu..

Insyaallah kalau ada masa nanti mila ceritakan. Tapi, bagi siapa yang nak tengok ni linknya.





2 comments:

  1. Replies
    1. yela cter ni da lme..x silap tahun 2006..mila je yg ktinggalan....huhu

      Delete

po

jom tengok-tengok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...