Followers

Sunday, 15 July 2012

tanam ANGGUR



Harini genap 20 hari menganggur atau nama saintifik nya tanam anggur. Seumur hidup sekali je pernah kerja. Itupun masa tunggu result SPM. Setiap kali nak kerja ada je yang menghalang (bkn malas ye..hehe). Antara jawapan yang mak bagi..

 “Tak payahlah kerja. Awak kan dah penat belajar. Ni cuti 2 bulan rehatlah pulak.”

Nak bantah kang jadi anak derhaka pulak (dan2 je..huhu). Tapi tak nak la setakat tanam anggur. Dan disebabkan terlalu obses dengan peria katak, mila tanamlah pokok peria katak. Sebelum cuti sem haritu sempatlah tanam, tapi macam dah tak berbuah lagi je...

So, ini tanam yang baru….

selepas seminggu


No comments:

Post a Comment

po

jom tengok-tengok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...