Followers

Thursday, 7 February 2013

Geram dengan Deram!


Bismillahirrahmanirrahim....

Semalam miLa dengan family balik kampung kat Segamat, perkara wajib bila balik kampung??? Haha.. Tadaaaa……..my fevretos!!



Walaupun dia gelap dan rupanya tak secantik kuih-kuih lain, tapi miLa tetap geram bila nampak kuih DERAM. Huhu. my fevret! Tapi, dalam rumah ni miLa sorang je yang suka makan kuih ni. So..maknanya semua saya yang punya!hehe..






Tapi ada jugak yang panggil kuih telinga keling. Sebabnya?? Haha..faham-faham la ye. Sensitif ni nak terangkan..hehe. Tapi ada jugak yang panggil kuih deram ni kuih cincin. hmm..ape-ape jelah, janji sedap! :)

Tapi kalau nak yang hot, haa..ade certain pasar malam yang jual kuih deram. Panas-panas lagi dari kuali. Rangup sangat! Tapi kalau kat Kluang ni miLa tak pernah jumpa pasar malam yang jual kuih deram ni versi hot. hmm..siapa-siapa yang reti buat, jual lah....plis..plis...haha

p/s: dah sampai segamat, tapi takde rezeki nak jumpa JIOT! :)

2 comments:

  1. aah kami pgil telinga keling...peh rasa besalah plak ;p`

    ReplyDelete
  2. hehe..tula..tp kadang tu terlepas jugak cakap kuih telinga keling..pastu cepat-cepat tengok kiri kanan tengok ade sesiapa tak...hahaha

    ReplyDelete

po

jom tengok-tengok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...